Sprawdzenie wartości pompowtryskiwaczy
-
- Bywalec
- Posty: 15
- Rejestracja: 19 sie 2020, 22:05
- Skąd: Zakopane
- Samochód: VW Touareg 2.5 tdi BPE 2008
Sprawdzenie wartości pompowtryskiwaczy
Witam jak w temacie prośba o odczytanie logów pompowtryskow
Nr5 -0,28mg/h
Nr1 0,07mg/h
Nr2 -0,21mg/h
Nr3 -0,45mh/h
Nr4 0,02mg/h
Są wartości dodatnie i ujemne czy ktoś wie w jakich normach mogą pracować pompowtryskiwacze i czy moje z tych logów mieszczą się w normach?... dodam że zaobserwowane nieznaczne przebywanie ropy w oleju silnikowym dodatkowo od czasu do czasu dłużej kręci... wymienione uszczelniacze pompy tandemowej. Mechanicy doradzają wymianę uszczelnień pompowtryskiwaczy. Pytanie czy same pompki nie nadają się do regeneracji. Dziękuję . Pozdrawiam Wojtek
Nr5 -0,28mg/h
Nr1 0,07mg/h
Nr2 -0,21mg/h
Nr3 -0,45mh/h
Nr4 0,02mg/h
Są wartości dodatnie i ujemne czy ktoś wie w jakich normach mogą pracować pompowtryskiwacze i czy moje z tych logów mieszczą się w normach?... dodam że zaobserwowane nieznaczne przebywanie ropy w oleju silnikowym dodatkowo od czasu do czasu dłużej kręci... wymienione uszczelniacze pompy tandemowej. Mechanicy doradzają wymianę uszczelnień pompowtryskiwaczy. Pytanie czy same pompki nie nadają się do regeneracji. Dziękuję . Pozdrawiam Wojtek
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
korekcje eleganckie ale jeszcze bipy sa wazne w pompkach, poczekaj aż ekspert @Vreshcor się wypowie bo ja już nie pamiętam jak to było 

- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Na razie nie ma czego komentować , korekty w normie.
BIPy kanał 23-24.
Może być że gumki się wyszuraly, albo i dziury w gniazdach wyklepane. Ale że to DPF to jeszcze kanały 68-74.
Paliwo może być od częstego wypalania.
BIPy kanał 23-24.
Może być że gumki się wyszuraly, albo i dziury w gniazdach wyklepane. Ale że to DPF to jeszcze kanały 68-74.
Paliwo może być od częstego wypalania.
Better is enemy of good.
-
- Bywalec
- Posty: 15
- Rejestracja: 19 sie 2020, 22:05
- Skąd: Zakopane
- Samochód: VW Touareg 2.5 tdi BPE 2008
Vreshcor jest faktycznie kozak, dzięki za twoja wiedzę i poświęcenie z gory... sprawdzałem zapchanie dpf i jest na poziomie 23% nie jest zapchany .a nie jest to problem że na wtrysku 5 jest minus0,28 A na 3 plus 0,45.? Martwi mnie to przybywanie oleju , i czasami ciężkie odpalanie jest też zależność jak samochód stoi z górki to.latwiej odpala pod górkę ma ciężej czyli tak jakby paliwo uciekalo. Możesz mi podpowiedzieć jak.sprawidzic bipy? Dziękuję wam panowie
-
- Bywalec
- Posty: 15
- Rejestracja: 19 sie 2020, 22:05
- Skąd: Zakopane
- Samochód: VW Touareg 2.5 tdi BPE 2008
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
To na co patrzysz to korekty do dawek na wolnych obrotach, żeby silnik się kręcił że stałą prędkością . Nie ma w tym nic dziwnego że w jednym trzeba dodać w innym odjąć. Pokaż pozostałe bloki opisane wyżej , w Delphim są opisane to znajdziesz pomimo że numeracja jest pomieszana.
Better is enemy of good.
-
- Bywalec
- Posty: 15
- Rejestracja: 19 sie 2020, 22:05
- Skąd: Zakopane
- Samochód: VW Touareg 2.5 tdi BPE 2008
Jestem umówiony na przyszły tydzien do mechanika , zrobię screena pozostałych bloków i wrzucę na forum.
Dodatkowo wyszło że zbyt często załącza się proces wypalania dpf? Przez lejace wtryski? ??
Dodatkowo wyszło że zbyt często załącza się proces wypalania dpf? Przez lejace wtryski? ??
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Czy wyszło to nie wiemy jeszcze ....prawda ? Trzeba poobserwować kilometry od ostatniego wypalania , czy wypala co 300 czy co 30 km . Bez komputera trzeba być wybitnie wyczulonym żeby wyłapać kiedy się zaczyna regeneracja DPF.
Better is enemy of good.
- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
Nie bijcie jeśli bredzę.
W JGC było tak, że komputer dołączał podgrzewanie szyb,lusterek itp. urządzeń, aby zwiększyć obciążenie silnika, podczas dopalania. Wystarczyła zwykła dioda podłączona pod grzane lusterko, żebyśmy mieli sygnalizację aktywnego procesu dopalania.
Czy u nas działa to podobnie?
W JGC było tak, że komputer dołączał podgrzewanie szyb,lusterek itp. urządzeń, aby zwiększyć obciążenie silnika, podczas dopalania. Wystarczyła zwykła dioda podłączona pod grzane lusterko, żebyśmy mieli sygnalizację aktywnego procesu dopalania.
Czy u nas działa to podobnie?
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
Lusterka wlaczaja się chyba co jakiś czas szyby chyba zresztą też ,czasem widać chmurę jak się depnie akurat podczas wypalania albo jak się jedzie wolno to czuć specyficzny smrodek 
