Sesja jest identyfikowana na podstawie ciasteczka , trzeba nadać uprawnienia w przegladarce do zapisu ciasteczek z tej strony.
PROBLEM Z PNEUMATYKĄ
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Re: PROBLEM Z PNEUMATYKĄ
Better is enemy of good.
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 60
- Rejestracja: 05 paź 2019, 20:20
- Skąd: Gliwice
- Samochód: 3.0, 2011
A gdyby płyn niezamarzający podać przez rurkę ssawną, tą którą widać pod maską przy filtrze powietrza?
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Możesz rozwalić sprężarkę w ten sposób....ona jest do pompowania gazów nie cieczy . Płyn jak podawac to do zbiornika , np ten w bagazniku jest dobry dostęp.
A sam plyn od wabco to etanol i troche glikolu etylenowego zeby popsuc smak .
A sam plyn od wabco to etanol i troche glikolu etylenowego zeby popsuc smak .
Better is enemy of good.
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 60
- Rejestracja: 05 paź 2019, 20:20
- Skąd: Gliwice
- Samochód: 3.0, 2011
Takie mam obawy.
-
- Bywalec
- Posty: 27
- Rejestracja: 17 lis 2020, 20:21
- Skąd: ukraina
- Samochód: fiat multipla
w t1 macie w bagażniku, ale w t2 masz pod drzwiami kierowcy (jak ktoś chce, to podeślę info z ELSY). Miałem T1 i przez 6,5 roku nic ... zero problemu z zamarzaniem ...
-
5 - to zbiornik, można bez problemu odkręcić linkę (wężyk), po ówczesnym załączeniu "lock" - byle "spokojnie" odkręcać
, spuść powietrze i potem załaduj płyn - przykręcasz i nie podłączaj wcześniej VCDS, bo się przestraszysz
(wiem z doświadczenia). Po operacji, załącz zapłon i daj kilka razy w dół i w górę ..... daj pożyć sprężarce 
-
5 - to zbiornik, można bez problemu odkręcić linkę (wężyk), po ówczesnym załączeniu "lock" - byle "spokojnie" odkręcać


