bicie kół 100-120km/h
-
- Bywalec
- Posty: 12
- Rejestracja: 25 maja 2021, 14:31
- Skąd: mazowsze
- Samochód: VW Tuareg 4.2 7L 2004 r.
Re: bicie kół 100-120km/h
A czy śruby mają coś do powiedzenia? Miałem ori felgi 19vw.A ja założyłem czarne od Cayenne. Czy gniazda felgi mogą się różnić? Niby to samo. Śruby z tulejka pływająca. Może tu coś jest na rzeczy? Może kula jest inna deczko.
-
- Pasjonat
- Posty: 486
- Rejestracja: 13 sie 2019, 16:09
- Skąd: Wrocław
- Samochód: VW Touareg I FL 3.0 TDI
Gniazda są różne ale raczej powinieneś mieć stożki. Ja mam śruby stałe stożki.
Piasty w Touaregu nie mają pełnego chwytu centrującego tylko 4 listki. Może tu coś jest przekoszone.
Ostatnia sprawa, czy felgi były malowane? Niektóre majstry malują po otworze centrującym i to już ma niezły wpływ na koło.
Piasty w Touaregu nie mają pełnego chwytu centrującego tylko 4 listki. Może tu coś jest przekoszone.
Ostatnia sprawa, czy felgi były malowane? Niektóre majstry malują po otworze centrującym i to już ma niezły wpływ na koło.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1690
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Jeśli faktycznie tylko 100-120 to mocowanie felgi odpada , łomotało by przy mniejszych prędkościach . Może jakiś przegub zużyty ,łożysko albo podobny temat .
Hamulce sprawne ? Nie jest czasem tak ze to drzenie na kierownicy pojawia sie po hamowaniu?
Hamulce sprawne ? Nie jest czasem tak ze to drzenie na kierownicy pojawia sie po hamowaniu?
Better is enemy of good.
- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
Moim zdaniem zespół piasta-tarcza.
Nie pojedynczo, a właśnie razem.
Należy podjechać do warsztatu który toczy tarcze na samochodzie (dynamicznie).
Samego zabiegu toczenia nie polecam, ale jedną ze składowych zabiegu jest pomiar bicia tarcz na obracającym się zespole. I będziesz miał odpowiedź jaki jest stan piast, skoro tarcze są nowe.
Nie pojedynczo, a właśnie razem.
Należy podjechać do warsztatu który toczy tarcze na samochodzie (dynamicznie).
Samego zabiegu toczenia nie polecam, ale jedną ze składowych zabiegu jest pomiar bicia tarcz na obracającym się zespole. I będziesz miał odpowiedź jaki jest stan piast, skoro tarcze są nowe.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1690
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
O nie doczytałem ze tarcze nowe .... łatwiej pogiac niz stare,
Better is enemy of good.
- go-v10-go
- Pasjonat
- Posty: 191
- Rejestracja: 31 gru 2019, 11:14
- Skąd: pomorskie
- Samochód: 5.0 v10 BLE po lift.06
Śruby raczej muszą być z ruchomym stożkiem by centrowanie pozostawić piaście.
-
- Bywalec
- Posty: 12
- Rejestracja: 25 maja 2021, 14:31
- Skąd: mazowsze
- Samochód: VW Tuareg 4.2 7L 2004 r.
Stożek czy kuliste? nic nie bije przy hamowaniu i przez hamowanie. Dwa wewnętrzne przeguby wymienione.
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 60
- Rejestracja: 05 paź 2019, 20:20
- Skąd: Gliwice
- Samochód: 3.0, 2011
Zrób plastelinowy odcisk gniazda śruby w feldze, to zobaczysz jaki ma kształt.
-
- Bywalec
- Posty: 12
- Rejestracja: 25 maja 2021, 14:31
- Skąd: mazowsze
- Samochód: VW Tuareg 4.2 7L 2004 r.
Tuleje przedniej trawersy i temat ogarnięty. Finito
-
- Pasjonat
- Posty: 486
- Rejestracja: 13 sie 2019, 16:09
- Skąd: Wrocław
- Samochód: VW Touareg I FL 3.0 TDI
Mówisz o sankach? Ciekawe, u mnie przy ostatniej diagnozie dziwnego pukania zobaczyłem że wszystkie wahacze mają już niezłe luzy mimo że wyglądają ładnie i brecha nic nie pokazuje, dopiero testy drogowe pod obciążeniem pokazują co się dziej, ale sanki wyglądały całkiem ładnie. Ciekawe czy po wymianie nie okaże się że to jednak sanki stukają 
