Nierówna praca silnika.
- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
Re: Nierówna praca silnika.
Moim zdaniem dolewanie do baku tych środków, to zawracanie głowy.
Jak są wyraźne wskazania do czyszczenia, należy stworzyć warunki do pracy układu paliwowego na samym środku.
Można to zrealizować w trojaki sposób:
1. Przy filtrze paliwa (nie wiem jak jest w tym samochodzie z dostępem), odłączyć zasilanie i powrót i podłączyć naczynie z odpowiednim środkiem.
2. Skorzystać z usługi warsztatu, który ma maszynę do tego celu, gdzie silnik pracuje w obiegu zamkniętym, na samym środku czyszczącym.
3. I najbardziej upierdliwa metoda. Przy okazji wymiany filtra paliwa, zalać nowy filtr środkiem czyszczącym. Podłączyć filtr i uruchomić silnik. I tak kilka razy.
Wiedząc, że mniej więcej 1,5 l/h spala silnik na wolnych obrotach, można obliczyć jak długo ma pracować na każdym zalaniu.
Środek, który ja polecam (nie mając z tego ani grosza) macie w filmiku.
Jak są wyraźne wskazania do czyszczenia, należy stworzyć warunki do pracy układu paliwowego na samym środku.
Można to zrealizować w trojaki sposób:
1. Przy filtrze paliwa (nie wiem jak jest w tym samochodzie z dostępem), odłączyć zasilanie i powrót i podłączyć naczynie z odpowiednim środkiem.
2. Skorzystać z usługi warsztatu, który ma maszynę do tego celu, gdzie silnik pracuje w obiegu zamkniętym, na samym środku czyszczącym.
3. I najbardziej upierdliwa metoda. Przy okazji wymiany filtra paliwa, zalać nowy filtr środkiem czyszczącym. Podłączyć filtr i uruchomić silnik. I tak kilka razy.
Wiedząc, że mniej więcej 1,5 l/h spala silnik na wolnych obrotach, można obliczyć jak długo ma pracować na każdym zalaniu.
Środek, który ja polecam (nie mając z tego ani grosza) macie w filmiku.
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
w starym paserattim to spoko a w aucie z dpf nie ryzykowałbym ale... 

- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
A niby dlaczego?
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
ot takie moje zdanie ale nic nie stoi na przeszkodzie żebyś sprawdził na swoim aucie nakręcił film i pokazał ze się poprawiło bo filmów ze starymi gniotami widziałem już kilkanaście
- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
Jak się pojawi niepokojąca praca wtryskiwaczy, z pewnoscią zastosuję.
Ten film nie był przeznaczony dla Ciebie, starego wyjadacza
.
I nie miał za zadanie wskazania modelu, tylko metodyki postępowania.
Ten film nie był przeznaczony dla Ciebie, starego wyjadacza

I nie miał za zadanie wskazania modelu, tylko metodyki postępowania.
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
a skad wiesz ze masz sprawne wtryski - korekcje to nie wszystko
i lepie nie polecaj czegoś czego nie sprawdziłeś osobiście bo dla mnie ten środek to coś jak ceramizer nie zdziwylbym sie gdyby to byl ten sam producent
poza tym nowoczesny common rail a stary turan na pompowtryskach to przepaść technologiczna ciekawe co byś zrobił gdyby kolega @Krzysztof posłuchał twojej rady i po takiej płukance coś by mu się stało 



- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
Czepiasz się.
Po:
1. Sam pisałem, że korekty to mało. A jak się pojawią niepokojące objawy, zastosuję bez wątpliwości, a wcześniej profilaktycznie, przy wymianie filtra paliwa.
2. Kto Ci powiedział, że nie sprawdziłem. Nie zgaduj, zapytaj.
Otóż mylisz się. W 3 ostatnich pojazdach z CR (w tym 2 z dpf) używałem tego środka z pozytywnym skutkiem.
Jeszcze raz, mam nadzieję, że ostatni, informuję Cię, że filmik jest tylko poglądowy, jak się wpiąć w układ wtryskowy, tylko tyle i aż tyle, i nie ma znaczenia w jakim układzie wtryskowym.
3. Z tym ceramizerem to pojechałeś. Co ma piernik do wiatraka?
A jeśli już chodzi o ceramizer, to dla Twojej satysfakcji i żebyś miał z czego dworować, informuję że stosuję go w każdym nowo zakupionym pojeździe. Tuareg już dostał swoją porcję. Uprzedzając kolejne szyderstwa, informuję, że magnetyzerów nie stosuję.
Po:
1. Sam pisałem, że korekty to mało. A jak się pojawią niepokojące objawy, zastosuję bez wątpliwości, a wcześniej profilaktycznie, przy wymianie filtra paliwa.
2. Kto Ci powiedział, że nie sprawdziłem. Nie zgaduj, zapytaj.
Otóż mylisz się. W 3 ostatnich pojazdach z CR (w tym 2 z dpf) używałem tego środka z pozytywnym skutkiem.
Jeszcze raz, mam nadzieję, że ostatni, informuję Cię, że filmik jest tylko poglądowy, jak się wpiąć w układ wtryskowy, tylko tyle i aż tyle, i nie ma znaczenia w jakim układzie wtryskowym.
3. Z tym ceramizerem to pojechałeś. Co ma piernik do wiatraka?
A jeśli już chodzi o ceramizer, to dla Twojej satysfakcji i żebyś miał z czego dworować, informuję że stosuję go w każdym nowo zakupionym pojeździe. Tuareg już dostał swoją porcję. Uprzedzając kolejne szyderstwa, informuję, że magnetyzerów nie stosuję.
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
Ceramizer - placebo totalna sciema nawet w tvn turbo o tym bylo
- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
A od kiedy TVN turbo jest wyrocznią? Nawet jeśli ceramizer poprawia tylko nastrój kierowcy, to pozwól, żeby każdy sam podejmował takie decyzje.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Czy czasem nie odbiegliscie za bardzo od tematu? Tradycją tego forum ( starego) była zawsze kulturalna atmosfera wypowiedzi i fajnie gdyby tak zostało...
Better is enemy of good.