Dzisiaj ponownie sprawdziłem wtryski . Od ostatniego raza

jak sparwdzałem wtryskiwacze przejechałem 3500 km .
Jak kolega "cinek" zasugerował sprawdzić po kilku tysiakach.
Rano zapalił elegancko bez szarpnięć i równiutko chodził . Było tak :
07:29:17
IDE00365 Różnica dawki wtrysku cylinder 1 -0.18 mg/stroke
IDE00366 Różnica dawki wtrysku cylinder 2 0.38 mg/stroke
IDE00367 Różnica dawki wtrysku cylinder 3 -0.02 mg/stroke
IDE00368 Różnica dawki wtrysku cylinder 4 -0.15 mg/stroke
IDE00369 Różnica dawki wtrysku cylinder 5 -0.09 mg/stroke
IDE00370 Różnica dawki wtrysku cylinder 6 0.09 mg/stroke
Przejechałem 30 km , postał jakieś 3 godziny i ponownie zapaliłem.
Szarpanie i nierówna praca silnika .
12:37:52
IDE00365 Różnica dawki wtrysku cylinder 1 -0.74 mg/stroke
IDE00366 Różnica dawki wtrysku cylinder 2 0.40 mg/stroke
IDE00367 Różnica dawki wtrysku cylinder 3 -0.85 mg/stroke
IDE00368 Różnica dawki wtrysku cylinder 4 -0.96 mg/stroke
IDE00369 Różnica dawki wtrysku cylinder 5 0.98 mg/stroke
IDE00370 Różnica dawki wtrysku cylinder 6 1.18 mg/stroke
w następnej minucie
12:38:19
IDE00365 Różnica dawki wtrysku cylinder 1 -0.73 mg/stroke
IDE00366 Różnica dawki wtrysku cylinder 2 0.53 mg/stroke
IDE00367 Różnica dawki wtrysku cylinder 3 -0.77 mg/stroke
IDE00368 Różnica dawki wtrysku cylinder 4 -1.10 mg/stroke
IDE00369 Różnica dawki wtrysku cylinder 5 0.50 mg/stroke
IDE00370 Różnica dawki wtrysku cylinder 6 1.54 mg/stroke
na piątym i sóstym chwilowo pojawiała się wartość w okolicach 2.50
przejechałem 15 km i
13:05:11
IDE00365 Różnica dawki wtrysku cylinder 1 0.09 mg/stroke
IDE00366 Różnica dawki wtrysku cylinder 2 -0.01 mg/stroke
IDE00367 Różnica dawki wtrysku cylinder 3 0.16 mg/stroke
IDE00368 Różnica dawki wtrysku cylinder 4 -0.67 mg/stroke
IDE00369 Różnica dawki wtrysku cylinder 5 0.37 mg/stroke
IDE00370 Różnica dawki wtrysku cylinder 6 0.05 mg/stroke
13:05:26
IDE00365 Różnica dawki wtrysku cylinder 1 0.03 mg/stroke
IDE00366 Różnica dawki wtrysku cylinder 2 -0.05 mg/stroke
IDE00367 Różnica dawki wtrysku cylinder 3 0.13 mg/stroke
IDE00368 Różnica dawki wtrysku cylinder 4 -0.67 mg/stroke
IDE00369 Różnica dawki wtrysku cylinder 5 0.45 mg/stroke
IDE00370 Różnica dawki wtrysku cylinder 6 0.10 mg/stroke
IDE01387 Wtryskiwacz 1: punkt 1 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 33.60 µs
IDE01388 Wtryskiwacz 1: punkt 2 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 12.80 µs
IDE01389 Wtryskiwacz 1: punkt 3 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 13.65 µs
IDE01390 Wtryskiwacz 2: punkt 1 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 9.60 µs
IDE01391 Wtryskiwacz 2: punkt 2 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 1.45 µs
IDE01392 Wtryskiwacz 2: punkt 3 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 10.80 µs
IDE01393 Wtryskiwacz 3: punkt 1 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 36.00 µs
IDE01394 Wtryskiwacz 3: punkt 2 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 14.65 µs
IDE01395 Wtryskiwacz 3: punkt 3 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 17.70 µs
IDE01396 Wtryskiwacz 4: punkt 1 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 2.40 µs
IDE01397 Wtryskiwacz 4: punkt 2 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 1.50 µs
IDE01398 Wtryskiwacz 4: punkt 3 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 8.90 µs
IDE01399 Wtryskiwacz 5: punkt 1 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 28.80 µs
IDE01400 Wtryskiwacz 5: punkt 2 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 20.40 µs
IDE01401 Wtryskiwacz 5: punkt 3 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 25.80 µs
IDE01402 Wtryskiwacz 6: punkt 1 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 28.80 µs
IDE01403 Wtryskiwacz 6: punkt 2 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 20.10 µs
IDE01404 Wtryskiwacz 6: punkt 3 kalibracji ciśnienia na szynie paliwowej 21.80 µs
i jeszcze raz
13:08:17
IDE00365 Różnica dawki wtrysku cylinder 1 -0.06 mg/stroke
IDE00366 Różnica dawki wtrysku cylinder 2 0.02 mg/stroke
IDE00367 Różnica dawki wtrysku cylinder 3 0.20 mg/stroke
IDE00368 Różnica dawki wtrysku cylinder 4 -0.73 mg/stroke
IDE00369 Różnica dawki wtrysku cylinder 5 0.36 mg/stroke
IDE00370 Różnica dawki wtrysku cylinder 6 0.21 mg/stroke
Na zimnym raz chodzi równa a raz telepie . Nie dzieje się tak za każdym razem .Nie ma żadnej reguły .
Co o tym sądzicie ? Co jest przyczyną nierównej pracy silnika i szarpania ?