Kupno TOUAREG’a
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: 04 lip 2021, 7:27
- Skąd: Wrocław
- Samochód: Tuareg
Re: Kupno TOUAREG’a
a ja mam pytanie
w Dieslu 3l co ile km trzeba zmienić rozrząd ? wiem ze to spory koszt , ale czasami chyba warto aby nie narazić się na koszty większe
ewentualnie to samo benzyna
w Dieslu 3l co ile km trzeba zmienić rozrząd ? wiem ze to spory koszt , ale czasami chyba warto aby nie narazić się na koszty większe
ewentualnie to samo benzyna
-
- Pasjonat
- Posty: 266
- Rejestracja: 26 maja 2019, 22:29
- Skąd: Warszawa
- Samochód: Touareg `05r 3,0 TDI 226 KM automat pneumatyka
Wariantów diesla 3.0 trochę jest...
-
- Bywalec
- Posty: 24
- Rejestracja: 17 lip 2020, 0:58
- Skąd: lodz
- Samochód: touareg 3.2 vr6
Wymiana ok 250tyś km,
- pisula1
- Pasjonat
- Posty: 495
- Rejestracja: 21 maja 2019, 20:42
- Skąd: Lubin
- Samochód: Touareg, 3.0 TDI-BKS
@bielikx , 250 tyś km diesel czy Pb?
-
- Bywalec
- Posty: 24
- Rejestracja: 17 lip 2020, 0:58
- Skąd: lodz
- Samochód: touareg 3.2 vr6
W tym i w tamtym
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 11 sie 2021, 13:23
- Skąd: Warszawa
- Samochód: Touareg
Witam serdecznie
W wątku widziałem, że polecacie zawieszenie pneumatyczne, jednak ja w związku z ceną nie mogę go kupić.
Chciałbym kupić nowego Touarega 231KM w wersji bazowej.
Wersja wyposażenia nazywa się Touareg, w chwili obecnej nie ma jej na stronie producenta.
Byłem na jeździe testowej ale w salonach są same wypasy. Mieliście może okazję jeździć jeździć może T3 bez pneumatyki?
Czy zawieszenie wielowahaczowe jest z przodu i z tyłu?
W wątku widziałem, że polecacie zawieszenie pneumatyczne, jednak ja w związku z ceną nie mogę go kupić.
Chciałbym kupić nowego Touarega 231KM w wersji bazowej.
Wersja wyposażenia nazywa się Touareg, w chwili obecnej nie ma jej na stronie producenta.
Byłem na jeździe testowej ale w salonach są same wypasy. Mieliście może okazję jeździć jeździć może T3 bez pneumatyki?
Czy zawieszenie wielowahaczowe jest z przodu i z tyłu?
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
Zawias jest prawdopodobnie ten sam tylko kolumna się różni ale touareg bez pneumatyki słaby pomysł tak jak i moc 230 na auto które ma dmc 3 tony zdecydowanie za malo
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 77
- Rejestracja: 13 sty 2020, 21:07
- Skąd: Katowice
- Samochód: Touareg 7P 4.2 TDI
Potwierdzam 231 KM na Touarega to tyle co nic, w moim T1 miałem silnik 3.0 TDI 240KM i prawie od razu po kupnie poleciałem zrobić chipa, bo praktycznie nie jechał, a w T3 jako że nowy to Chipa nie zrobisz, więc ja bym rozważył mocniejszą wersję.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Nie ma co narzekać ,T3 ma masę własną poniżej 2t czyli mniej niż poprzednie generacje a tamte dawały radę że słabszymi silnikami.
Better is enemy of good.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: 11 sie 2021, 13:23
- Skąd: Warszawa
- Samochód: Touareg
Bez chipa pewnie długo człowiek nie wytrzyma, zawsze mocy jest za mało. Zdaje sobie sprawę, że gwarancja wówczas pa pa.
Patrząc na specyfikację to podobne silniki, choć pewnie diabeł tkwi w szczegółach.
https://de.wikipedia.org/wiki/VW_EA897
Chyba, że skrzynia nie wytrzyma, chociaż nie doklikałem się który model będę miał:
https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_8HP_transmission
Na jeździe próbnej jeździłem 286KM, super się zbierał jak na taki czołg
Patrząc na specyfikację to podobne silniki, choć pewnie diabeł tkwi w szczegółach.
https://de.wikipedia.org/wiki/VW_EA897
Chyba, że skrzynia nie wytrzyma, chociaż nie doklikałem się który model będę miał:
https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_8HP_transmission
Na jeździe próbnej jeździłem 286KM, super się zbierał jak na taki czołg
