Sygnalizacja procesu wypalania dpf
- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
Re: Sygnalizacja procesu wypalania dpf
Załamie się chłopina.
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
Jak żyć jak żyć
chyba się pochlastam 


- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
Przyszło (wybrałem wariant z diodą).
Na razie nie włączyło się dopalanie.
Urządzenie ma jeden przycisk funkcyjny, który pozwala usnąć błędy, ale przede wszystkim sprawdzić, przynajmniej w przybliżeniu ilość sadzy.
Jedno szybkie wciśnięcie przycisku na urządzeniu, a dowiemy się się ile gramów sadzy znajduje się w naszym filtrze. Zostanie ona przedstawiona poprzez ilość mrugnięć diody/ilość sygnałów dźwiękowych. (1 sygnał = 1 gram).
U mnie na razie 10 g. Wartość chyba obliczona, a nie zmierzona. Nie wiem czy to dużo, czy mało. Coś mi się kojarzy, że wypalanie pasywne powinno się zacząć ok. 20 g.
Ocena kondycji filtra na podstawie ilości sadzy jest niepełna, bo nie wiemy ile jest popiołu.
Będę obserwował.
Na razie nie włączyło się dopalanie.
Urządzenie ma jeden przycisk funkcyjny, który pozwala usnąć błędy, ale przede wszystkim sprawdzić, przynajmniej w przybliżeniu ilość sadzy.
Jedno szybkie wciśnięcie przycisku na urządzeniu, a dowiemy się się ile gramów sadzy znajduje się w naszym filtrze. Zostanie ona przedstawiona poprzez ilość mrugnięć diody/ilość sygnałów dźwiękowych. (1 sygnał = 1 gram).
U mnie na razie 10 g. Wartość chyba obliczona, a nie zmierzona. Nie wiem czy to dużo, czy mało. Coś mi się kojarzy, że wypalanie pasywne powinno się zacząć ok. 20 g.
Ocena kondycji filtra na podstawie ilości sadzy jest niepełna, bo nie wiemy ile jest popiołu.
Będę obserwował.
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
Ile masz popiołu sprawdzisz tym czymś co chcesz sprzedać
i nie trzeba liczyć ile razy mrygła dioda 


- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
Na to coś, co chcę sprzedać i z czym się nie zaprzyjaźniłem, też znalazłem alternatywę.
Już zakupiłem i dlatego to coś sprzedaję.
Poza tym, słabo się jeździ z laptopem na kolanach. A tu interface jest na stałe podłączony do obd. Zapominam o temacie, a sygnał dźwiękowy i dioda wskaże moment rozpoczęcia i zakończenia dopalania.
Już zakupiłem i dlatego to coś sprzedaję.
Poza tym, słabo się jeździ z laptopem na kolanach. A tu interface jest na stałe podłączony do obd. Zapominam o temacie, a sygnał dźwiękowy i dioda wskaże moment rozpoczęcia i zakończenia dopalania.
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
Ale ja o popiole pitole a nie o wypalaniu jeśli chodzi o wypalanie i szybka kasację błędów to całkiem niezły gadżet może być, już to widzę jak podjeżdżasz pod chatę mama nogi rozkłada a tam pip pip i co tu tera zrobić
dupnac se czy jechać wypalac 


- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
Wybór jest tylko jeden. Wypalać.
- pisula1
- Pasjonat
- Posty: 495
- Rejestracja: 21 maja 2019, 20:42
- Skąd: Lubin
- Samochód: Touareg, 3.0 TDI-BKS
@cinek
, niech się wali, pali......rozłożone nogi są ważniejsze 



- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
Sprawdzę.
Ale jestem na razie w fazie nauki nowego interfejsu.
Muszę się do tego dokopać. Na razie nawet nie wiem który to blok pomiarowy.
Ale jestem na razie w fazie nauki nowego interfejsu.
Muszę się do tego dokopać. Na razie nawet nie wiem który to blok pomiarowy.