Update softu 0C8
- Pawlak
- Bywalec
- Posty: 14
- Rejestracja: 12 cze 2020, 11:30
- Skąd: Kowala-Stępocina
- Samochód: Vw Touareg 3.0 tdi 245 hp
Re: Update softu 0C8
Witam wszystkich, w Listopadzie dostałem "zaproszenie" na update softu silnika i skrzyni z salonu VW. Nie było mnie w kraju więc temat chcę ogarnąć... Ktoś wie cóż to za "update"? Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
Dałbyś całość tego zawiadomienia, anonimizując oczywiście dane wrażliwe.
- Pawlak
- Bywalec
- Posty: 14
- Rejestracja: 12 cze 2020, 11:30
- Skąd: Kowala-Stępocina
- Samochód: Vw Touareg 3.0 tdi 245 hp
Nie mam niestety nic więcej bo się do mnie nie mogli dodzwonić. Znajoma która pracuje w VW przesłała mojej żonie tylko wyrywek całości, ja dodatkowo tylko usunąłem dane "wrażliwe", nic więcej nie mam. Jestem umówiony na 11 Stycznia. Gościu tylko mówił o redukcji NOx nie był w stanie nic więcej powiedzieć... Mi od razu do głowy przyszła ekologia..... i aby nie zamulić silnika etc..... Akcja serwisowa: 23DK, właśnie pisze moja żonka z koleżanką i ma się dowiedzieć od kierownika serwisu...Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
Jak redukcja nox to juz wiadomo wykastrują ci motorek o parę koni nie sadzicie chyba że dołożą 

- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
- Pawlak
- Bywalec
- Posty: 14
- Rejestracja: 12 cze 2020, 11:30
- Skąd: Kowala-Stępocina
- Samochód: Vw Touareg 3.0 tdi 245 hp
Tego właśnie najbardziej się boję, że zabiorą kilka koni..... Jutro mam nadzieję że się czegoś konkretnego dowiem. Silnik CRCA reszta na zdjęciu poniżej. Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Pawlak
- Bywalec
- Posty: 14
- Rejestracja: 12 cze 2020, 11:30
- Skąd: Kowala-Stępocina
- Samochód: Vw Touareg 3.0 tdi 245 hp
Za wiele konkretów nie podali tylka ogólne informacje pytałem o wersje oprogramowania silnika i skrzyni ale nie odpowiedział.... Tylko ekologia.... Ponizej wdtawilem odpowiedz od VW
"Szanowny Panie,
24. października 2018 rząd Republiki Federalnej Niemiec wprowadził w życie koncepcję czystego powietrza i zabezpieczenia indywidualnej mobilności w miastach. Wspólnym celem tej koncepcji jest długofalowe zabezpieczenie mobilności i, na ile to możliwe, uniknięcie zakazów wjazdu.
Na szczycie ws. diesla w 2017 producenci samochodów uznali, że skutecznym działaniem poprawiającym jakość powietrza w miastach będzie wykonanie aktualizacji oprogramowania w celu zmniejszenia emisji tlenków azotu o 25% - 30%.
W związku z tym firma Volkswagen AG zachęca wszystkich klientów w kraju i w innych krajach europejskich do udziału w akcji i z góry dziękuje za wsparcie. W ten sposób klienci mogą przyczynić się do poprawy jakości powietrza.
Federalny Urząd ds. Ruchu Drogowego (niem. KBA) sprawdził i zatwierdził przewidzianą do tego celu aktualizację oprogramowania. Ta akcja nie będzie miała negatywnego wpływu na zużycie paliwa, emisję CO2, moc silnika, moment obrotowy, emisję hałasu ani na żywotność układu oczyszczania spalin.
W ramach dobrowolnego ulepszenia koncepcji zmniejszenia emisji szkodliwych substancji w samochodach Volkswagen z silnikiem TDI zostanie zoptymalizowane oprogramowanie sterownika silnika i skrzyni biegów. Spowoduje to także zmianę punktów przełączania automatycznej skrzyni biegów.
Aktualizacja oprogramowania optymalizuje współpracę silnika i skrzyni biegów, obniżając w ten sposób poziom emisji substancji szkodliwych Państwa samochodu. W zależności od stylu jazdy i warunków eksploatacji dochodzi dlatego do zmiany punktów przełączania w skrzyni biegów, tzn. biegi są przełączane przy innych prędkościach obrotowych silnika.
W niektórych sytuacjach automatyczna skrzynia biegów jest bardziej czuła na naciśnięcie pedału przyspieszenia, aby samochód jechał na biegu optymalnym pod kątem emisji substancji szkodliwych i zużycia. Przez to może dochodzić do częstych przełączeń
z poważaniem
.................
Gwarancje / Akcje fabryczne
Dział Serwisu"
Co o tym myślicie?
Pozdrawiam
"Szanowny Panie,
24. października 2018 rząd Republiki Federalnej Niemiec wprowadził w życie koncepcję czystego powietrza i zabezpieczenia indywidualnej mobilności w miastach. Wspólnym celem tej koncepcji jest długofalowe zabezpieczenie mobilności i, na ile to możliwe, uniknięcie zakazów wjazdu.
Na szczycie ws. diesla w 2017 producenci samochodów uznali, że skutecznym działaniem poprawiającym jakość powietrza w miastach będzie wykonanie aktualizacji oprogramowania w celu zmniejszenia emisji tlenków azotu o 25% - 30%.
W związku z tym firma Volkswagen AG zachęca wszystkich klientów w kraju i w innych krajach europejskich do udziału w akcji i z góry dziękuje za wsparcie. W ten sposób klienci mogą przyczynić się do poprawy jakości powietrza.
Federalny Urząd ds. Ruchu Drogowego (niem. KBA) sprawdził i zatwierdził przewidzianą do tego celu aktualizację oprogramowania. Ta akcja nie będzie miała negatywnego wpływu na zużycie paliwa, emisję CO2, moc silnika, moment obrotowy, emisję hałasu ani na żywotność układu oczyszczania spalin.
W ramach dobrowolnego ulepszenia koncepcji zmniejszenia emisji szkodliwych substancji w samochodach Volkswagen z silnikiem TDI zostanie zoptymalizowane oprogramowanie sterownika silnika i skrzyni biegów. Spowoduje to także zmianę punktów przełączania automatycznej skrzyni biegów.
Aktualizacja oprogramowania optymalizuje współpracę silnika i skrzyni biegów, obniżając w ten sposób poziom emisji substancji szkodliwych Państwa samochodu. W zależności od stylu jazdy i warunków eksploatacji dochodzi dlatego do zmiany punktów przełączania w skrzyni biegów, tzn. biegi są przełączane przy innych prędkościach obrotowych silnika.
W niektórych sytuacjach automatyczna skrzynia biegów jest bardziej czuła na naciśnięcie pedału przyspieszenia, aby samochód jechał na biegu optymalnym pod kątem emisji substancji szkodliwych i zużycia. Przez to może dochodzić do częstych przełączeń
z poważaniem
.................
Gwarancje / Akcje fabryczne
Dział Serwisu"
Co o tym myślicie?
Pozdrawiam
- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
Niby,
Ale nie wiem, czy można wierzyć oszustom.VW pisze: Ta akcja nie będzie miała negatywnego wpływu na zużycie paliwa, emisję CO2, moc silnika, moment obrotowy, emisję hałasu ani na żywotność układu oczyszczania spalin.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Dla tej wersji ECU nie widzę nowszej wersji oprogramowania,chyba że mają coś z nieoficjalnej puli do zagrania pod ten recall.
Ekologia oznacza że jak my przymykamy EGRy żeby auta szybciej wchodziły na boost i mniej sadzą zarastały tak oni pewnie go uchylają w szerszym zakresie obrotów żeby mniej Nox ów produkować.
Ekologia oznacza że jak my przymykamy EGRy żeby auta szybciej wchodziły na boost i mniej sadzą zarastały tak oni pewnie go uchylają w szerszym zakresie obrotów żeby mniej Nox ów produkować.
Better is enemy of good.
- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
Czyli częste wypalanie DPF mamy jak w banku.
Gdzie na fotkach Kolegi @Pawlak jest numer wersji oprogramowania silnika? Bo patrzę jak sroka w gnat i ni chu, chu.
Gdzie na fotkach Kolegi @Pawlak jest numer wersji oprogramowania silnika? Bo patrzę jak sroka w gnat i ni chu, chu.