Opadanie przodu - pneumatyka
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 08 lis 2020, 12:37
- Skąd: Poznań
- Samochód: Mercedes ML w164 320cdi 4matic
Mercedes GLK 320cdi 4matic
Re: Opadanie przodu - pneumatyka
Mam puki co MLa w164, też na pneumatyce i efekt jest taki ze jak zgasze auto to tez "upuszcza" ciśnienie i trochę opada, jak tylko otworze drzwi to od razu wraca do poziomu.
-
- Bywalec
- Posty: 27
- Rejestracja: 26 gru 2021, 20:13
- Skąd: Jarocin
- Samochód: Vw touareg
Panowie jestem po wymianie miechów przednich. Najpierw wymieniłem lewy i zonk nie dało się go napompować vcds-em, ale ku mojemu zaskoczeniu po wyjechaniu z garażu po przejechaniu może z 6 metrów auto błyskawicznie się podniosło. Zostawiłem go tak na noc i rano prawy przód leżał na max, pomyślałem ok wjeżdżam i wymieniam prawy i po kłopocie. No niestety znów nie dało się go nabić vcds-em więc wyjechałem z garażu ale niestety tym razem nie pomogło. Trochę się podniósł ale opadł z powrotem. Nie da się też zrobić kalibracji bo wyskakuje na przednich kołach niedopuszczony. Po z czytaniu błędów wyskakują takie jak na zdjęciu. Szczególnie interesuje mnie ten trzeci co to jest ten zawór n337?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Niepotrzebnie ruszales adaptacje, po wymianie miechow normalnie trzeba było uruchomić silnik i poczekać aż system się napompuje a auto wstanie o ile dobrze poskładane.
Adaptacje robi się gdy wszystko już wstanie.
N337 to zawór regulacji twardości amortyzatora, nie podłączyłeś lub jest uszkodzony....ale z pneumatyką nie ma nic wspólnego.
Adaptacje robi się gdy wszystko już wstanie.
N337 to zawór regulacji twardości amortyzatora, nie podłączyłeś lub jest uszkodzony....ale z pneumatyką nie ma nic wspólnego.
Better is enemy of good.
-
- Bywalec
- Posty: 27
- Rejestracja: 26 gru 2021, 20:13
- Skąd: Jarocin
- Samochód: Vw touareg
Teraz sytuacja się troszkę zmieniła. Wymieniłem zaworek na stary i zaczyna pompować tylko ze powietrze gdzieś ucieka psikalem na zaworek i to nie tamtędy raczej słychać jakby gdzieś dołem tam gdzie jest ta gumowa osłona charmonijkowa. Może to ten nowy miech jest felerny? A może coś źle poskładałem tylko co tam filozofi nie ma zresztą z drugiej strony jest ok
Dodano po 1 minucie 37 sekundach:
Chmm chyba jutro rozbiorę wszystko i złożę na nowo
Dodano po 1 minucie 37 sekundach:
Chmm chyba jutro rozbiorę wszystko i złożę na nowo
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Na dole miecha jest stalowa tuleja i oring . Albo założyłeś amor z padnieta poduszką albo to uszczelnienie niesprawne.
Cały amortyzator się rozbiera na części , obejrzyj sobie przed montażem a najlepiej sprawdź szczelność że zdjęta osłona pylową.
Cały amortyzator się rozbiera na części , obejrzyj sobie przed montażem a najlepiej sprawdź szczelność że zdjęta osłona pylową.
Better is enemy of good.
-
- Bywalec
- Posty: 27
- Rejestracja: 26 gru 2021, 20:13
- Skąd: Jarocin
- Samochód: Vw touareg
Hehe no tyle to wiem przecież wymieniłem z drugiej strony
. Ale faktycznie masz rację dziś rozebrałem to od nowa i okazało się że ten oring na dole był przyskrzypiony, więc wymieniłem na stary ze starego miecha bo był ok i złożyłem na nowo teraz po złożeniu kaplem się ze w środku w starym miechu było posmarowane jakimś smarem, co pewnie zapobiega przyskrzypieniu tego oringu, ja tego nie zrobiłem, ale mam nadzieję że będzie ok. Pojawił się natomiast nowy problem-połos wyskoczyła mi z skrzyni i za cholerne nie chce wejść spowrotem. Dochodzi do tego miejsca co na zdjęciu i dalej nie chce. Pukałem lekko młotkiem, bez skutku. Może trzeba przywalić solidnie? Boję się że zetnę frezy.
Dodano po 4 minutach 31 sekundach:
Brakuje tam jakieś 4 mm do końca żeby wsadzić
Dodano po 4 minutach 31 sekundach:
Brakuje tam jakieś 4 mm do końca żeby wsadzić
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Ze skrzyni ? Chyba z przedniego mostu .
Tam jest zabezpieczenie które ma się ścisnąć , raczej dzwignia jakaś nie młotek.
Tam jest zabezpieczenie które ma się ścisnąć , raczej dzwignia jakaś nie młotek.
Better is enemy of good.
-
- Bywalec
- Posty: 27
- Rejestracja: 26 gru 2021, 20:13
- Skąd: Jarocin
- Samochód: Vw touareg
A.
Dodano po 1 minucie 56 sekundach:
No tak sory z mostu. Ale jaką dźwignią? Już raz mi wypadło i wskoczyło bez problemu ręka wsadziłem. A teraz nie moge
Dodano po 1 minucie 56 sekundach:
No tak sory z mostu. Ale jaką dźwignią? Już raz mi wypadło i wskoczyło bez problemu ręka wsadziłem. A teraz nie moge
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Bywalec
- Posty: 27
- Rejestracja: 26 gru 2021, 20:13
- Skąd: Jarocin
- Samochód: Vw touareg
Co jest słabe?
-
- Pasjonat
- Posty: 266
- Rejestracja: 26 maja 2019, 22:29
- Skąd: Warszawa
- Samochód: Touareg `05r 3,0 TDI 226 KM automat pneumatyka
Może trzeba obrócić żeby wskoczył w wieloklin ?