Przepala bezpiecznik od kompresora
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 sty 2020, 18:48
- Skąd: Skarszewy
- Samochód: VW TOUAREG 3.0 TDI 2005r
Re: Przepala bezpiecznik od kompresora
Kompresor na stole, wygląda ok, zarówno pierścień jak i głowiczka, widać w niej nowe śruby, więc chyba ktoś go reanimował... Kupiony drugi, używany, zobaczymy co z tego wyjdzie, może problem leży po stronie silnika elektrycznego.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1690
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Pokaz zdjęcia zawartosci: tłoczek ,zawory ,środek osuszacza.
Better is enemy of good.
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
To ze powymieniane nie znaczy ze dobrze poskladane ,tam w glowicy lubi sie amelinium utlenic
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 sty 2020, 18:48
- Skąd: Skarszewy
- Samochód: VW TOUAREG 3.0 TDI 2005r
Tak tylko czy to wszystko dawałoby takie objawy? Brak info o zbyt wysokiej temperaturze itp. Po prostu błąd, czerwony wykrzyknik, z reguły w tym momencie przepalony bezpiecznik, a w sterowniku błąd rozdzielacza.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1690
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Tak się dokładnie dzieje ...czujnik ciśnienia który wyłącza kompresor jest w rozdzielaczu . Kompresor pompuje a cienienie w rozdzielaczu nie rośnie. W końcu silnik ma tak ciężko ze przepala bezpiecznik . U mnie zgniło sitko, wacik zatykał otwory a cały osuszacz był pełen wody i rdzy .
Better is enemy of good.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 sty 2020, 18:48
- Skąd: Skarszewy
- Samochód: VW TOUAREG 3.0 TDI 2005r
Osuszacz w środku nie wyglądał źle, nie było korozji ani wody, nie śmierdziało niczym
. Kulki koloru jasnobrązowego. W sumie przypomniało mi się, że głowiczka w jednym miejscu była jakby delikatnie przytarta. No zobaczymy jutro. Oby to była jego wina...

- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1690
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Wrzuć kulki do mikrofali to zobaczysz czy nie ma wody .
Better is enemy of good.
-
- Pasjonat
- Posty: 486
- Rejestracja: 13 sie 2019, 16:09
- Skąd: Wrocław
- Samochód: VW Touareg I FL 3.0 TDI
Jak masz iPhona to też możesz

Ja by z ciekawości podłączył silnik kompresora pod zasilacz i zobaczył ile Amper ciągnie bez i z obciążeniem. Jeśli wyjdą spore wartości, albo nawet takie jak na bezpieczniku to wszystko wiadomo.
-
- Pasjonat
- Posty: 266
- Rejestracja: 26 maja 2019, 22:29
- Skąd: Warszawa
- Samochód: Touareg `05r 3,0 TDI 226 KM automat pneumatyka
Myślicie, że po 230 tys. km. też powinienem tam zajrzeć ? To skomplikowane ?
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1690
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Skomplikowane średnio ,ale przynajmniej błoto z progu wywalisz.
Better is enemy of good.