
Sygnalizacja procesu wypalania dpf
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
Re: Sygnalizacja procesu wypalania dpf
Caly uklad jest z nierdzewki wiec tlumikarz musi umieć się obchodzic z takim materialem oczywiscie normalnym migomatem i zwyklym drutem tez pospawa ale chyba nie o to chodzi zeby sie trzymało a ma to byc trwałe i zgodne ze sztuką. Wg mnie to rura powinna byc zdemontowana i profesjonalnie wspawany krociec bo spawanie na aucie takich rzeczy to druciarstwo 

- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
O widzisz, cenna informacja. Nawet nie wiedziałem, że całość jest z nierdzewki.
Jest jakaś przelotka w pobliżu, żeby puścić kable do kabiny?
Jest jakaś przelotka w pobliżu, żeby puścić kable do kabiny?
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
Mysle ze na grodzi znajdziesz bez problemu jakas przelotke a co do ukladu wydechowego to mysle że wszystkie auta z dpf mają uklad z nierdzewki
zwykła stal nie wytrzymała by tak wysokich temperatur

- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
Niekoniecznie.
W poprzednich moich 2 samochodach z tym wynalazkiem (dpf), tj. Nissan X-TRAIL 2.0 DCi (2008), Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD (2010) wydech był ze stali "rdzewnej".
W poprzednich moich 2 samochodach z tym wynalazkiem (dpf), tj. Nissan X-TRAIL 2.0 DCi (2008), Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD (2010) wydech był ze stali "rdzewnej".
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Albo tylko niektóre elementy . Tak jak kolega wyzej napisał zwykła stal czarna przerdzewiała by po kilkunastu cyklach podgrzania i schłodzenia do tych 600stopni .
Typowo wszystkie opaski i śruby szlag trafia ale sam DPF czy katalizator nie widziałem żeby gdzieś był zardzewiały .
Better is enemy of good.
- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
Zareagowałem, tylko dlatego, że Kolega @cinek użył sformułowania:

W jakiej odległości przed filtrem, wg Ciebie, powinienem wspawać ten króciec?
I ostatnie pytanie, czy termopara w rurze nie zaburzy przepływu spalin, na tyle, że pojawią się jakieś błędy?
Uznałem, że mówi o całym układzie wydechowym. Reszta się zgadza

W jakiej odległości przed filtrem, wg Ciebie, powinienem wspawać ten króciec?
I ostatnie pytanie, czy termopara w rurze nie zaburzy przepływu spalin, na tyle, że pojawią się jakieś błędy?
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1687
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Zobacz ile jest nadźgane czujników , jeden dodatkowy juz wiecej nie zaburzy .
Mysle ze najlepsze miejsce jest w kopule wejsciowej dpfa ,bo wczesniej wszystko w izolacji .
Nawet mozesz miec wolna tuleje wspawaną na wejsciu do dpfa ,bo w roznych konfiguracjach czujniki sa obsadzone albo i nie .
PS.
Z kolegą cinek o nierdzewne bym się nie kłócił bo on skład stali na węch wyczuwa .

Nawet mozesz miec wolna tuleje wspawaną na wejsciu do dpfa ,bo w roznych konfiguracjach czujniki sa obsadzone albo i nie .
PS.
Z kolegą cinek o nierdzewne bym się nie kłócił bo on skład stali na węch wyczuwa .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Better is enemy of good.
- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
Tu absolutnie nikt z nikim się nie kłóci.
Usłyszawszy "układ wydechowy z nierdzewki", zrozumiałem, że Koledze chodziło o cały z kwasówki.
Teraz wiemy, że nie.
Usłyszawszy "układ wydechowy z nierdzewki", zrozumiałem, że Koledze chodziło o cały z kwasówki.
Teraz wiemy, że nie.
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
mój ma cały uklad od kolektorow az do koncowek wydechow z nierdzewki na dodatek sa dwa na kazde 4 cylindry wiec myslalem ze w 3.0 tez jest
sruby tez sa z jakis innych materialow bo wykrecaja sie bez problemu (wyciagalem go przy okazji wymiany mostu)

- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
I już mi humor popsułeś 
