


Ciekawe , wpisując poprzedni nik, po wysłaniu zostaje zamieniony na "ktoś tam " ….. cuda panie

Zmierz napięcie ładowania ,jesli jest mniej niz 14V to ładowanie jest bardzo zachowawcze i nowy akumulator tez szybko zajeździsz .Ze względów bezpieczeństwa prawie wszystkie automatyczne ładowarki maja napięcie końca ładowania ograniczone do 14,5 -14,7V co powoduje ze akumulator nie ładuje sie do 100%.jazel pisze: ↑31 gru 2019, 11:27Czołem wszystkim,
od 2 miesięcy mam problem z akumulatorem. Żona jeździ kilka razy dziennie odcinki po ok 10 minut. Jak się zrobiło <0 to zaczął mieć problem z kręceniem. Jak pojeździ dłużej (w weekend) to od razu problem znika na kilka kolejnych odpaleń. Domyślam się ze akumulator się nie doładowuje na tak krótkich trasach. Co powinienem kupić w miarę budżetowego i szybkiego w obsłudze, żeby podłączyć 1-2 razy w tygodniu żeby go wesprzeć? I gdzie to podpiąć? Pod maską, czy pod fotelem? T1 7L 2005 3.2 V6 benzyna.
Cos takiego?
https://allegro.pl/oferta/prostownik-mi ... e978de8ba4
Chyba mylisz go z innym modelem półautomatycznym.berater pisze: ↑01 sty 2020, 15:22Dobrze, że wspomniałeś o firmie Stef-Pol.
Zapomniałem o nich, a używałem przed laty ich produkt z powodzeniem.
Z tym, że ja bym się przymierzał do modelu 516
https://allegro.pl/oferta/ladowarka-ste ... 7045919675
Co ciekawe na alle znacznie taniej niż na stronie producenta.
Jedno mnie niepokoi, że w testach tego sympatycznego gaduły, którego przywoływałeś ("Test poranka"), nie wypada ten sprzęt najlepiej.
Nic to, zadzwonię do producenta i pogadam.