Modyfikacja 4.2 TDI
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 77
- Rejestracja: 13 sty 2020, 21:07
- Skąd: Katowice
- Samochód: Touareg 7P 4.2 TDI
Re: Modyfikacja 4.2 TDI
No to git hamulce i tak będę musiał zrobić bo tarcze mają już taki dość konkretny rowek klocki pewnie tez zjechane do połowy albo i lepiej a na dodatek, jako że minister wprowadził zakaz poruszania się od tak sobie to mi koleś zadzwonił, że musimy przełożyć wizytę na chipa na termin bliżej nie określony, więc mocy przybędzie najszybciej w połowie kwietnia. No to stwierdziłem, że zadzwonię i umówię się na wymianę oleju w skrzyni i co?? kuźwa też zamknięte na dwa tygodnie,a na dodatek jak dzisiaj wracałem z Krakowa wpieprzyłem się w dziurę i wyskoczył błąd zawieszenia nie pamiętam jaki ale chodzi o nieszczelność jednego z zaworków. Także pięknie mi się dzisiaj dzień zaczął, aż strach się bać co jutro będzie:D
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1690
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Bez przesady możesz się poruszać jeśli jest to związane z potrzeba życiową np naprawy auta. A czy przy okazji zrobisz chipsa to nikt nie będzie sprawdzał. Tuner też jakby chciał.pojezdzic to może bo to związane z wykonywaną działalnością.
Better is enemy of good.
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 77
- Rejestracja: 13 sty 2020, 21:07
- Skąd: Katowice
- Samochód: Touareg 7P 4.2 TDI
Na razie muszę chip odłożyć wstępnie za dwa tygodnie, jeśli się nie poprawi to dopiero w połowie maja gość będzie miał czas swoją drogą GCS Tuning się firma nazywa jakby kto pytał
a póki co skupie się na detalingu swojego niuńka zrobię jakąś foto relację i wrzucę na forum, bo widzę, że w dziale, gdzie powinny być 'Nasze Auta" nie ma jeszcze żadnego więc będe pierwszy 


- berater
- Weteran
- Posty: 895
- Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
- Skąd: Piaseczno
- Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013
GCS to dobre miejsce.
A Grzesiu (Heko) jest naprawdę dobry w te klocki.
A Grzesiu (Heko) jest naprawdę dobry w te klocki.
-
- Lekko uzależniony
- Posty: 77
- Rejestracja: 13 sty 2020, 21:07
- Skąd: Katowice
- Samochód: Touareg 7P 4.2 TDI
Wiem, to już trzecie auto, które będę tam robić i faktycznie zna się na robocie 

-
- Bywalec
- Posty: 19
- Rejestracja: 01 gru 2020, 10:04
- Skąd: Kraków
- Samochód: Volkswagen Touareg II FL 3.0 262km
Panowie czy ktos robil juz z Was program u Heko? Mieszkam prawie po sasiedzku bylem u niego bo wiem ze jest szpec ale niema hamowni na 4×4 wiec pozostaje pomiar metoda drogowa (hamownia na kolo) lub matematyka jak bylo z waszymi strojeniami?
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1690
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Drogowa wcale nie musi być gorsza , mniej dokładna jeśli chodzi o wartości bezwzględne ale przyrosty i krzywą momentu widać tak samo .
Better is enemy of good.
-
- Bywalec
- Posty: 19
- Rejestracja: 01 gru 2020, 10:04
- Skąd: Kraków
- Samochód: Volkswagen Touareg II FL 3.0 262km
Zgadzam sie pod tym wzgledem pomiar moze byc nawet dokladniejszy jesli zostana spelnione wszystkie warunki drogowe..
(Rowniez nie na kazde rodzaj felgi mozna zalozyc, a wlasciwie rodzaj śrob).
Lecz biorac pod uwage miejscowke w.w tunera a najblizsza ekspresowke/autostrade jest to nierealne wiec zostaje pomiar obliczeniowo/matematyczny.
(Rowniez nie na kazde rodzaj felgi mozna zalozyc, a wlasciwie rodzaj śrob).
Lecz biorac pod uwage miejscowke w.w tunera a najblizsza ekspresowke/autostrade jest to nierealne wiec zostaje pomiar obliczeniowo/matematyczny.
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1690
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Dokładniejszy nie może być , bo od ważenia auta do miejscówki zmieni się masa ,trzeba mierzyć srednicę koła , na drodze trudno o bezwietrzna pogodę , idealnie poziomą drogę i te same warunki w czasie przyspieszania i wybiegu kiedy mierzone są straty w napędzie . Oczywiście sprzedawca dynometu będzie bzdury opowiadał że jest inaczej ale na stacjonarnej łatwiej dokładnie zważyć rozpędzane rolki i prędkość.
Mimo to zawsze jest to jakiś pomiar do porównania . W dodatku są hamownie z czujnikiem klejonym do koła ,nie trzeba żadnych kabli ani mocowania do śrub.
Mimo to zawsze jest to jakiś pomiar do porównania . W dodatku są hamownie z czujnikiem klejonym do koła ,nie trzeba żadnych kabli ani mocowania do śrub.
Better is enemy of good.