Modyfikacja 4.2 TDI

Vinsent
Lekko uzależniony
Lekko uzależniony
Posty: 77
Rejestracja: 13 sty 2020, 21:07
Skąd: Katowice
Samochód: Touareg 7P 4.2 TDI

Re: Modyfikacja 4.2 TDI

#31

Post autor: Vinsent » 24 mar 2020, 21:45

No to git hamulce i tak będę musiał zrobić bo tarcze mają już taki dość konkretny rowek klocki pewnie tez zjechane do połowy albo i lepiej a na dodatek, jako że minister wprowadził zakaz poruszania się od tak sobie to mi koleś zadzwonił, że musimy przełożyć wizytę na chipa na termin bliżej nie określony, więc mocy przybędzie najszybciej w połowie kwietnia. No to stwierdziłem, że zadzwonię i umówię się na wymianę oleju w skrzyni i co?? kuźwa też zamknięte na dwa tygodnie,a na dodatek jak dzisiaj wracałem z Krakowa wpieprzyłem się w dziurę i wyskoczył błąd zawieszenia nie pamiętam jaki ale chodzi o nieszczelność jednego z zaworków. Także pięknie mi się dzisiaj dzień zaczął, aż strach się bać co jutro będzie:D

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1690
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#32

Post autor: Vreshcor » 25 mar 2020, 0:09

Bez przesady możesz się poruszać jeśli jest to związane z potrzeba życiową np naprawy auta. A czy przy okazji zrobisz chipsa to nikt nie będzie sprawdzał. Tuner też jakby chciał.pojezdzic to może bo to związane z wykonywaną działalnością.
Better is enemy of good.

Vinsent
Lekko uzależniony
Lekko uzależniony
Posty: 77
Rejestracja: 13 sty 2020, 21:07
Skąd: Katowice
Samochód: Touareg 7P 4.2 TDI

#33

Post autor: Vinsent » 26 mar 2020, 18:09

Na razie muszę chip odłożyć wstępnie za dwa tygodnie, jeśli się nie poprawi to dopiero w połowie maja gość będzie miał czas swoją drogą GCS Tuning się firma nazywa jakby kto pytał :) a póki co skupie się na detalingu swojego niuńka zrobię jakąś foto relację i wrzucę na forum, bo widzę, że w dziale, gdzie powinny być 'Nasze Auta" nie ma jeszcze żadnego więc będe pierwszy :D

Awatar użytkownika
berater
Weteran
Weteran
Posty: 895
Rejestracja: 24 sie 2019, 17:31
Skąd: Piaseczno
Samochód: Touareg 7P 3.0 TDI CRCA 2013

#34

Post autor: berater » 27 mar 2020, 18:54

GCS to dobre miejsce.
A Grzesiu (Heko) jest naprawdę dobry w te klocki.

Vinsent
Lekko uzależniony
Lekko uzależniony
Posty: 77
Rejestracja: 13 sty 2020, 21:07
Skąd: Katowice
Samochód: Touareg 7P 4.2 TDI

#35

Post autor: Vinsent » 28 mar 2020, 16:32

Wiem, to już trzecie auto, które będę tam robić i faktycznie zna się na robocie :D

ropsson
Bywalec
Bywalec
Posty: 19
Rejestracja: 01 gru 2020, 10:04
Skąd: Kraków
Samochód: Volkswagen Touareg II FL 3.0 262km

#36

Post autor: ropsson » 02 gru 2020, 12:36

Panowie czy ktos robil juz z Was program u Heko? Mieszkam prawie po sasiedzku bylem u niego bo wiem ze jest szpec ale niema hamowni na 4×4 wiec pozostaje pomiar metoda drogowa (hamownia na kolo) lub matematyka jak bylo z waszymi strojeniami?

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1690
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#37

Post autor: Vreshcor » 02 gru 2020, 15:11

Drogowa wcale nie musi być gorsza , mniej dokładna jeśli chodzi o wartości bezwzględne ale przyrosty i krzywą momentu widać tak samo .
Better is enemy of good.

ropsson
Bywalec
Bywalec
Posty: 19
Rejestracja: 01 gru 2020, 10:04
Skąd: Kraków
Samochód: Volkswagen Touareg II FL 3.0 262km

#38

Post autor: ropsson » 02 gru 2020, 16:43

Zgadzam sie pod tym wzgledem pomiar moze byc nawet dokladniejszy jesli zostana spelnione wszystkie warunki drogowe..
(Rowniez nie na kazde rodzaj felgi mozna zalozyc, a wlasciwie rodzaj śrob).
Lecz biorac pod uwage miejscowke w.w tunera a najblizsza ekspresowke/autostrade jest to nierealne wiec zostaje pomiar obliczeniowo/matematyczny.

Awatar użytkownika
Vreshcor
Weteran
Weteran
Posty: 1690
Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
Answers: 1
Skąd: Wroclove
Samochód: Touareg, 3.0TDI

#39

Post autor: Vreshcor » 02 gru 2020, 17:52

Dokładniejszy nie może być , bo od ważenia auta do miejscówki zmieni się masa ,trzeba mierzyć srednicę koła , na drodze trudno o bezwietrzna pogodę , idealnie poziomą drogę i te same warunki w czasie przyspieszania i wybiegu kiedy mierzone są straty w napędzie . Oczywiście sprzedawca dynometu będzie bzdury opowiadał że jest inaczej ale na stacjonarnej łatwiej dokładnie zważyć rozpędzane rolki i prędkość.
Mimo to zawsze jest to jakiś pomiar do porównania . W dodatku są hamownie z czujnikiem klejonym do koła ,nie trzeba żadnych kabli ani mocowania do śrub.
Better is enemy of good.

ODPOWIEDZ