Prawidłowe zachowanie zawieszenia pneumatycznego
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1690
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Re: Prawidłowe zachowanie zawieszenia pneumatycznego
Tak ma być.. czujnik nie jest w zbiorniku.
Kulki przy ramionach czujników oczywiście.
Kulki przy ramionach czujników oczywiście.
Better is enemy of good.
-
- Pasjonat
- Posty: 486
- Rejestracja: 13 sie 2019, 16:09
- Skąd: Wrocław
- Samochód: VW Touareg I FL 3.0 TDI
Czujniki ok.
Kurde choćby góry srały nie ma opcji zjechać przodem poniżej pewnej wysokości. Z tyłem nie ma najmniejszego problemu, tylko że przy regulacjach tył "zawiesza się" bo czeka na przód który nijak nie chce się dać ustawić.
Już zaczynam się zastanawiać czy to mega przypadek i oba nowe zaworki się zawiesiły z przodu? mają problem przepuszczać niższe ciśnienie, dlatego nie schodzą poniżej jakiejś wartości?
Kurde choćby góry srały nie ma opcji zjechać przodem poniżej pewnej wysokości. Z tyłem nie ma najmniejszego problemu, tylko że przy regulacjach tył "zawiesza się" bo czeka na przód który nijak nie chce się dać ustawić.
Już zaczynam się zastanawiać czy to mega przypadek i oba nowe zaworki się zawiesiły z przodu? mają problem przepuszczać niższe ciśnienie, dlatego nie schodzą poniżej jakiejś wartości?
- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1690
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Kurkawodna już wszystkie odpowiedzi padły teraz tylko trzeba zebrać tą wiedzę w całość i naprawione . 

Better is enemy of good.
- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
mysle ze nawet jak z jednym bedzie problem to sterownik nie pozwoli opuszczac jednej strony zauwaz ze tyl chodzi co do mm z obu stron a przod 8mm roznicy idac tym tokiem myslenia sprawdzilbym najpierw lewy zaworek 

-
- Pasjonat
- Posty: 486
- Rejestracja: 13 sie 2019, 16:09
- Skąd: Wrocław
- Samochód: VW Touareg I FL 3.0 TDI
Zamówiłem nówki OEM. Wymienione. Zablokowany był prawy, o ile można nazwać to zablokowaniem, raczej był marudny na ciśnienie i pogodę
Teraz śmiga elegancko. Dzięki za wskazówki.

- cinek
- Weteran
- Posty: 1007
- Rejestracja: 17 maja 2019, 12:50
- Skąd: Ostrzzzz
- Samochód: T-rex 4.2 tdi ckda
czyli jednak to nie wina odlaczenia klemy
i zobacz jak takie male dziadostwo potrafi napsuc zdrowia niby nowe i działa ale nie do końca







-
- Pasjonat
- Posty: 486
- Rejestracja: 13 sie 2019, 16:09
- Skąd: Wrocław
- Samochód: VW Touareg I FL 3.0 TDI
No zwyczajnie wychodzi to co zawsze, omijać zamienniki, kupować oryginały 

- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1690
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Wszystkie odpowiedzi padły ....

A zaworek się naprawia wiertarką ,gwarancja wieczysta .

Better is enemy of good.
-
- Pasjonat
- Posty: 486
- Rejestracja: 13 sie 2019, 16:09
- Skąd: Wrocław
- Samochód: VW Touareg I FL 3.0 TDI
Jeszcze jak

Mówisz o zrobieniu z niego zwykłej przejściówki bez bebechów? W sumie na dobrą sprawę ma to sens, bo jest tam potrzebny jak świni siodło

- Vreshcor
- Weteran
- Posty: 1690
- Rejestracja: 17 maja 2019, 2:30
- Skąd: Wroclove
- Samochód: Touareg, 3.0TDI
Jak siodło i okulary przeciwsłoneczne.
Better is enemy of good.